Strooploos 10e winnaar Rabo Starter van het Kwartaal

Foto:

De lustrumeditie van de Rabo Starter van het Kwartaal begon traditioneel met een ontbijt in het Ontmoetingcentrum van Rabobank Tilburg en omstreken. De pitches van de drie bedrijven waren van hoge kwaliteit en daardoor maakten ze het de jury extra lastig om een keuze te maken. Communicatie adviesbureau Strooploos sleepte uiteindelijk de titel in de wacht en wint een pr-boost voor haar bedrijf.

Creativiteit en snelheid kenmerkend voor Strooploos
Met Puck Aerns en Priscilla Wagensveld aan het roer is Strooploos voortvarend van start gegaan. Ze zijn te typeren als jong, snel, creatief en ondernemend. Wat begon als een enkele opdracht groeide in enkele maanden al uit tot meer dan 10 opdrachtgevers. Strooploos ontwikkelt creatieve communicatie, van strategie tot realisatie, social- en printed media, copywriting en design. De verwijzing naar stroop in hun bedrijfsnaam geeft al aan hoe creatief de dames zijn. ‘Waar stroop traag en kleverig is, zijn wij snel en flexibel’, vertelt Priscilla. En Puck vult aan: ‘In tegenstelling tot stroop zijn wij transparant. Niet alleen tegenover onszelf, maar ook naar elke klant’. Neem een kijkje op strooploos.nl, facebook.nl/strooploos of instagram.com/strooploos en raak net als de jury ook enthousiast over de frisheid en kunde die Puck en Priscilla met Strooploos uitstralen.

Block013 en Vitamine T
Strooploos nam het op tegen Block013 en Vitamine T. Met de opening van Block013 op 2 september jl. kwam een jongensdroom uit voor ondernemers Max van der Heijden en broers Robin en Jeroen Donders. Bij Block013 kan je boulderen, dat is een spectaculaire vorm van klimmen. Anja Zerrouk van Vitamine T helpt mensen via een online talentenprogramma te komen tot waar ze echt van dromen binnen hun loopbaan.

Startende ondernemers een extra zetje geven
Vier keer per jaar organiseert Rabobank Tilburg en omstreken de Rabo Starter van het Kwartaal verkiezing. Winnaars van eerdere edities, zoals Nick van der Wiel van Signcentral en Marijn Verschure van Wednesday Whiskey, zagen de prijs als een extra springplank voor hun bedrijf en kregen hierdoor meer bekendheid en een groter netwerk. ‘Mooie voorbeelden van ‘een aandeel in elkaar’, waar we als bank trots op zijn’, vertelt Yasser Chahed, accountmanager MKB bij Rabobank.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen