Afgelopen vrijdag vond weer de jaarlijkse sponsordag plaats van tennisvereniging Bas Dongen. Vanaf de privatisering van de vereniging, worden jaarlijks de sponsoren op deze dag bijgepraat over alle bijzonderheden met betrekking tot de tennisvereniging in het afgelopen jaar en op de hoogte gebracht van de plannen voor het nieuwe jaar. En dat uiteraard allemaal onder het genot van de nodige versnaperingen. Sinds verleden jaar wordt bij deze bloeiende vereniging zelfs de sponsordag gesponsord. Was vorig jaar als eerste de beurt aan HLB van Daal & Partners N.V., werd dit jaar de dag gesponsord door Plugro Sport & Fashion. En Plugro kwam met een wel heel welkome mistery guest naar het tennispark: Sjeng Schalken!
Afgelopen vrijdag vond weer de jaarlijkse sponsordag plaats van tennisvereniging Bas Dongen. Vanaf de privatisering van de vereniging, worden jaarlijks de sponsoren op deze dag bijgepraat over alle bijzonderheden met betrekking tot de tennisvereniging in het afgelopen jaar en op de hoogte gebracht van de plannen voor het nieuwe jaar. En dat uiteraard allemaal onder het genot van de nodige versnaperingen. Sinds verleden jaar wordt bij deze bloeiende vereniging zelfs de sponsordag gesponsord. Was vorig jaar als eerste de beurt aan HLB van Daal & Partners N.V., werd dit jaar de dag gesponsord door Plugro Sport & Fashion. En Plugro kwam met een wel heel welkome mistery guest naar het tennispark: Sjeng Schalken!
Deze bekende voormalige tennisprof die meer dan 5 miljoen dollar aan prijzengeld won, stond onder meer drie keer in de kwartfinales op Wimbledon, speelde heroïsche Davis Cup duels en behaalde de 11e plaats op de wereldranglijst. En al heeft hij al heel wat parken bezocht, was hij danig onder de indruk van datgene wat Bas Dongen daar aan de Hertog Janstraat heeft gerealiseerd. Dat Sjeng het tennissen nog steeds niet is verleerd, liet hij vervolgens nog eens zien op de banen waar hij met de sponsoren bijna twee uur heeft getennist.
Ook bij het verdere programma was Sjeng Schalken tot in de late avond present. Een programma bestaande onder andere uit een grandioze Indonesische rijsttafel met maar liefst 11 verschillende gerechten. Chefkok Peter van Heteren, bijgestaan door zijn vrouw Ans waren al de hele week met de voorbereiding in touw. Na het diner was er vanzelfsprekend nog voldoende borreltijd over om met elkaar bij te praten.
Spontaan boden zich die avond ook al weer de nodige sponsoren zich aan om ook de komende jaren de sponsordag te mogen sponsoren. Tot 2018 is de sponsoring al weer rond! Zo probeert volgend jaar Boomkwekerij Ton de Jong het evenement van dit jaar te evenaren. Maar dit jaar was dus alle lof en eer voor Jeroen van der Pluijm en ‘zijn' Plugro Sport & Fashion, die met Sjeng Schalken deze sponsordag tot een ongekend succes maakte.