Enthousiast gestart in 1999 op het Cambreur College en inmiddels afgestudeerd en mogelijk al aan het werk? En benieuwd naar wat al die klasgenoten van toen zijn gaan doen? Nu heb je de kans om ze opnieuw te ontmoeten.
Het Cambreur College bestaat 20 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum nodigt de school alle oud-leerlingen en oud-medewerkers die leerling/medewerker geweest zijn van het Cambreur College uit om herinneringen op te halen, de drie gebouwen te bekijken en te zien wat hier in de loop der jaren veranderd is. Een mooi moment om elkaar weer eens te ontmoeten. De reünie vindt plaats op zaterdag 11 april van 15.00 tot 19.00 uur.
Heb je tussen 1994/1995 en 2013/2014 op het Cambreur College gezeten of examen gedaan vanaf 1994/1995, meld je dan aan via
dit formulier . Jij komt toch ook?