Met ingang van donderdag 14 oktober is de gemeente Dongen bereikbaar via eennieuw telefoonnummer: 14 0162. Voortaan kunt u bij dit nummer terecht voor uwvragen aan de gemeente. Het nieuwe telefoonnummer komt voort uit de landelijke campagne Antwoord©: alle gemeenten in Nederland moeten voor 1 januari 2011 een nieuw telefoonnummer hebben. Het nummer bestaat altijd uit 14 + netnummer. Er zijn inmiddels ruimt vijftig gemeenten aangesloten op het 14 + netnummer.SamenwerkingDe gemeente Dongen deelt het 14 0162 nummer met de gemeenten Drimmelen, Geertruidenberg en Oosterhout. Bellen met 14 0162 is eenvoudig: na het intoetsen van 14 0162 spreekt u de naam van de gemeente in die u wilt spreken, in uw geval Dongen. Daarna krijgt u de telefoniste van de gemeente Dongen aan de lijn en kunt u uw vraag stellen.BereikbaarheidU kunt de gemeente Dongen telefonisch bereiken van maandag tot en met donder-dag van 08.30 tot 17.00 uur. Op donderdag ook van 17.00 tot 19.00 uur. En op vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.Centrale klachtenlijnVoor het melden van klachten over de openbare ruimte kunt u gewoon de CentraleKlachtenlijn blijven bellen: 0800-0225004, gratis, 24 uur per dag).Meer informatieWilt u meer weten over het 14 0162-nummer? Op www.dongen.nl vindt u via de homepage onder andere een overzicht met vragen en antwoorden, bijvoorbeeld over bellen vanuit het buitenland en bellen met een mobiele telefoon.Wat is Antwoord©?Met het dienstverleningsconcept Antwoord© wil de landelijk overheid bereiken datgemeenten hét aanspreekpunt voor burgers en bedrijven zijn voor al hun vragen aan de hele overheid. Uiterlijk in 2015 moeten gemeenten antwoord kunnen geven op de meest gestelde vragen van burgers aan de overheid. Wanneer de gemeente een vraag niet kan beantwoorden, verwijst zij inwoners door naar de persoon of instantie die dat wel kan. Door alle overheidsinformatie op één punt te verzamelen, kunnen vragen gemakkelijker en sneller worden beantwoord. De gemeente Dongen werkt continu aan de verbetering van de (digitale) dienstverlening. Informatie, producten en diensten van de gemeente worden steeds toegankelijker via het Digitaal Loket Dongen. Het antwoord op veel vragen is te vinden op www.dongen.nl. Diverse producten kunt u al digitaal aanvragen.
Met ingang van donderdag 14 oktober is de gemeente Dongen bereikbaar via een
nieuw telefoonnummer: 14 0162. Voortaan kunt u bij dit nummer terecht voor uw
vragen aan de gemeente. Het nieuwe telefoonnummer komt voort uit de landelijke campagne Antwoord©: alle gemeenten in Nederland moeten voor 1 januari 2011 een nieuw telefoonnummer hebben. Het nummer bestaat altijd uit 14 + netnummer. Er zijn inmiddels ruimt vijftig gemeenten aangesloten op het 14 + netnummer.
Samenwerking
De gemeente Dongen deelt het 14 0162 nummer met de gemeenten Drimmelen, Geertruidenberg en Oosterhout. Bellen met 14 0162 is eenvoudig: na het intoetsen van 14 0162 spreekt u de naam van de gemeente in die u wilt spreken, in uw geval Dongen. Daarna krijgt u de telefoniste van de gemeente Dongen aan de lijn en kunt u uw vraag stellen.
Bereikbaarheid
U kunt de gemeente Dongen telefonisch bereiken van maandag tot en met donder-dag van 08.30 tot 17.00 uur. Op donderdag ook van 17.00 tot 19.00 uur. En op vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.
Centrale klachtenlijn
Voor het melden van klachten over de openbare ruimte kunt u gewoon de Centrale
Klachtenlijn blijven bellen: 0800-0225004, gratis, 24 uur per dag).
Meer informatie
Wilt u meer weten over het 14 0162-nummer? Op www.dongen.nl vindt u via de homepage onder andere een overzicht met vragen en antwoorden, bijvoorbeeld over bellen vanuit het buitenland en bellen met een mobiele telefoon.
Wat is Antwoord©?
Met het dienstverleningsconcept Antwoord© wil de landelijk overheid bereiken dat
gemeenten hét aanspreekpunt voor burgers en bedrijven zijn voor al hun vragen aan de hele overheid. Uiterlijk in 2015 moeten gemeenten antwoord kunnen geven op de meest gestelde vragen van burgers aan de overheid. Wanneer de gemeente een vraag niet kan beantwoorden, verwijst zij inwoners door naar de persoon of instantie die dat wel kan. Door alle overheidsinformatie op één punt te verzamelen, kunnen vragen gemakkelijker en sneller worden beantwoord. De gemeente Dongen werkt continu aan de verbetering van de (digitale) dienstverlening. Informatie, producten en diensten van de gemeente worden steeds toegankelijker via het Digitaal Loket Dongen. Het antwoord op veel vragen is te vinden op www.dongen.nl. Diverse producten kunt u al digitaal aanvragen.