Voor ieder kind een Sint
Niet voor iedereen is het gewoon of mogelijk om het Sinterklaasfeest te vieren. Vrijwilligersinitiatief Aan de deur geklopt Dongen zet zich daarom ook in 2025 weer in om zoveel mogelijk kinderen een onvergetelijk Sinterklaasfeest te bezorgen. Dit jaar gaan zij voor de 6e editie en het team kijkt er enorm naar uit om met veel liefde cadeautjes aan de deur te brengen én opnieuw een pop-up winkel te openen.
Impact van het initiatief
In 2024 kon Aan de deur geklopt, dankzij ruim 30 vrijwilligers, sponsoren, gemeente Dongen en vele samenwerkingen:
"Het is elke keer weer bijzonder om te zien hoeveel blijdschap een klein gebaar kan brengen. Samen met vrijwilligers en gulle gevers zorgen we ervoor dat ieder kind zich gezien voelt, " aldus het team.
Speelgoed brengen?
Wie wil bijdragen, kan dat doen door speelgoed in te leveren. Het team is ontzettend blij met tweedehands speelgoed dat schoon, heel én compleet is. Daarnaast zijn ook nieuwe cadeautjes zoals mooie verzorgingsproducten, sieraden of creatieve materialen van harte welkom.
Inleveren kan op de volgende momenten:
De inleverlocatie is het oude kantoor van Casade, aan de Minister Goselinglaan 8, tegenover VV Dongen.
Pop-up winkel – zonder kassa
Ook dit jaar opent het team weer een warme, gezellige pop-up winkel. Iedereen is welkom om te komen shoppen voor nieuw en tweedehands Sinterklaascadeautjes. De winkel is geopend op:
De pop-up winkel bevindt zich in het oude kantoor van Casade, aan de Minister Goselinglaan 8, tegenover VV Dongen. Iedereen is van harte welkom!
Bijdrage leveren?
Ook dit jaar hebben de vrijwilligers hulp nodig. Zij vragen Dongenaren om schoon en heel speelgoed in te verzamelen. Nieuwe cadeaus, zoals mooie (verzorgings)producten, sieraden of een financiële bijdrage zijn ook zeer welkom. Doneren kan via https://steunactie.nl/actie/aan-de-deurgeklopt-sint-voor-ieder-kind-in-gemeente-dongen/-55953
Aanmelden kinderen
Aanmelden van kinderen kan nu al, ook anoniem of namens iemand anders, via WhatsApp: 06-15881846 of per mail: [email protected]. Het initiatief wordt gedragen door een enthousiast team van vrijwilligers en het coördinerend team Joyce, Janneke, Arnold, Maud, Rob en Bea.