Jumbo Jos Sengers haalt meidengroep Djumbo op 30 april naar Dongen

05 mrt 2012, 14:17 Nieuws
k93fmucib3sfyojmjg26j24rv 124958

Dit jaar is Jumbo één van de hoofdsponsors van het Oranjepark festival. Of zeg maar gerust, Jos Sengers. Deze zelfstandige, enthousiaste ondernemer met een jumbo hart voor het Dongense verenigingsleven,heeft dit jaar de meidengroep Djumbo naar Dongen weten te halen voor een spetterend optreden tijdens het Oranjeparkfestival op 30 april in Park Vredeoord.VerenigingenactieJos Sengers is vooral bekend van zijn jaarlijkse verenigingsactie. Al zes jaar organiseert hij deze financiële sponsoring. Ieder jaar een groot succes en op die manier sponsort Jos jaarlijks maar liefst € 13.000,= euro. Dat bedrag wordt verdeeld over ongeveer 100 Dongense verenigingen en stichtingen. Tegen het voorjaar staat de telefoon van Jos dan ook roodgloeiend, want de actie is populair in Dongen.

Dit jaar is Jumbo één van de hoofdsponsors van het Oranjepark festival. Of zeg maar gerust, Jos Sengers. Deze zelfstandige, enthousiaste ondernemer met een jumbo hart voor het Dongense verenigingsleven,heeft dit jaar de meidengroep Djumbo naar Dongen weten te halen voor een spetterend optreden tijdens het Oranjeparkfestival op 30 april in Park Vredeoord.

Verenigingenactie
Jos Sengers is vooral bekend van zijn jaarlijkse verenigingsactie. Al zes jaar organiseert hij deze financiële sponsoring. Ieder jaar een groot succes en op die manier sponsort Jos jaarlijks maar liefst € 13.000,= euro. Dat bedrag wordt verdeeld over ongeveer 100 Dongense verenigingen en stichtingen. Tegen het voorjaar staat de telefoon van Jos dan ook roodgloeiend, want de actie is populair in Dongen.

Jos Sengers ondertekent het contract van Djumbo onder toeziend oog van Bart van Kerkhof (programmering Oranjeparkfestival)

De Jumbo vestiging in Dongen is een echt familiebedrijf. Iedereen werkt mee, en Jos is zo'n 60 tot 80 uur in de winkel te vinden, vaak op de vloer bij de klanten, want zo ‘weet je wat er speelt'. De klant staat centraal en wordt dagelijks verrast met Jumbo deals, dagklappers en noem maar op. Every day low prices, zo geeft Jos aan. Jos heeft zijn eigen stempel op de sfeer gezet in de winkel, en het personeel zelf geleerd wat klantvriendelijkheid is. En dat is te merken, de klanten worden zichtbaar naar tevredenheid geholpen . Het gaat erg goed met de nieuwe formule. In de beginfase zijn tropenweken gedraaid, want het liep storm en Jos en zijn team gaan pas naar huis als ze het gevoel hebben dat het iedere dag opnieuw op rolletjes loopt in de winkel.

Jos Sengers en het Oranjeparkfestival

Onlangs kwam Jos Sengers in aanraking met de organisatie van het Oranjepark festival, met het verzoek of hij ‘iets' wilde sponsoren. En wat begon met een suikerspin en limonade, leidde uiteindelijk tot de presentatie van de Djumbo, op (hoe kan het anders) het Jumbo podium! Een klapper waar veel jeugd op af zal komen. Want de meidengroep, Lindsy, Lotte en Samantha, zijn razend populair en hebben onlangs nog 20.000 kinderen vermaakt in de Amsterdam Arena. De hits van Djumbo, Party O'n en Boya Boya Bay zullen dan ook luid over het festival terrein galmen, evenals het gejuich van de vele fans. Dus Jos, wat de organisatie betreft een schot in de roos!