Imago-award voor Cafetaria Eethuis van Holst

25 okt 2011, 23:40 Nieuws
zo0onasmw2chrad1eed01xzo2 94048

bron: missethoreca.nl

Dongen, 25 oktober 2011 - Cafetaria Eethuis van Holst heeft de Ad van Geloven Imago Award in de wacht gesleept. Deze Award is bestemd voor een 'bedrijf dat op uitzonderlijke wijze het imago van de hele branche promoot. Dat kan door uitstraling en assortimentskeuze'. Er waren drie bedrijven genomineerd: Cafetaria Eethuis van Holst in Dongen, Cafetaria De Violier in Almelo en Kwalitaria 't Hukske in Horst. Volgens de jury laten deze bedrijven allen op hun manier zien hoe de cafetariasector de toekomst tegemoet kan treden. Qua uitstraling en assortiment zitten ze dicht tegen het eetcafé en petit restaurant aan maar ze verliezen hun roots, frites en snacks, absoluut niet uit het oog. Uiteindelijk ging Cafetaria Eethuis van Holst dus met de Award aan de haal. Dit to grote verrassing van eigenaar John van Holst: ‘Het is hartstikke leuk maar eigenlijk waren we nog niet klaar voor de Top 100.'

Van Holst had eigenlijk nog niet mee willen doen aan de Cafetaria Top 100. ‘We zijn bezig met opbouwen, ik vond ons er nog niet klaar voor. We hebben in totaal 45 man personeel, ik dacht dat we meer tijd nodig hadden om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.' Toch haalde hij een 21-ste plaats en sleepte de Ad van Geloven Imago Award binnen voor het bedrijf dat het imago van de sector het meest positief beïnvloedt. ‘Het is een enorme stimulans om op deze weg door te gaan', lacht Van Holst, die vanwege het Top 100-event zijn verjaardagsfeest uitstelde. Van Holst verkoopt in zijn bedrijf veel verse producten zoals salades en mooie gerechtjes met goed vlees van een prijswinnende slager. ‘Het kost tijd om het bij de gasten tussen de oren te krijgen dat je meer bent dan een cafetaria die alleen frites en snacks verkoopt.'

bron: missethoreca.nl