Energiecafé op 7 maart in de Cammeleur.

03 mrt 2012, 15:29Nieuws
ipcon3
Op woensdag 7 maart organiseert Energie Dongen om 21.00 uur voor de eerste keer het Energiecafé op de bovenverdieping van de Cammeleur. Het is een vervolg op de succesvolle oprichtingsbijeenkomst van 1 februari jl., waar zo'n 300 belangstellenden op af kwamen. Tijdens dit Energiecafé kan iedereen op een ontspannen manier informatie vergaren en kennis maken. Iedereen die meer wil weten over wat Energie Dongen doet of voor u kan betekenen, is welkom. Het thema van het eerste Energiecafé is Meet & Greet d.w.z. ontmoeten en kennismaken. Naast de centrale bar boven worden stamtafels ingericht waar iedereen terecht kan voor informatie. De geplande stamtafels voor 7 maart zijn: ZON : Informatie over stand van zaken aanschaffen van zonnepanelenWIND : Informatie over de (on)mogelijkheden van windenergie in DongenEnergiereductie : Informatie over de nieuw op te richten werkgroep energiereductieEnergie Dongen I : Informatie over Energie Dongen en lidmaatschapEnergie Dongen II : Informatie over Energie Dongen en aanmelden nieuwe ideeën
Op woensdag 7 maart organiseert Energie Dongen om 21.00 uur voor de eerste keer het Energiecafé op de bovenverdieping van de Cammeleur. Het is een vervolg op de succesvolle oprichtingsbijeenkomst van 1 februari jl., waar zo'n 300 belangstellenden op af kwamen. Tijdens dit Energiecafé kan iedereen op een ontspannen manier informatie vergaren en kennis maken. Iedereen die meer wil weten over wat Energie Dongen doet of voor u kan betekenen, is welkom. Het thema van het eerste Energiecafé is Meet & Greet d.w.z. ontmoeten en kennismaken. Naast de centrale bar boven worden stamtafels ingericht waar iedereen terecht kan voor informatie. De geplande stamtafels voor 7 maart zijn:
ZON : Informatie over stand van zaken aanschaffen van zonnepanelen
WIND : Informatie over de (on)mogelijkheden van windenergie in Dongen
Energiereductie : Informatie over de nieuw op te richten werkgroep energiereductie
Energie Dongen I : Informatie over Energie Dongen en lidmaatschap
Energie Dongen II : Informatie over Energie Dongen en aanmelden nieuwe ideeën
Naast de stamtafels wordt er een energiebios georganiseerd. Daar worden films gedraaid over thema's die met de stamtafels samenhangen. Daarnaast zal als gast spreken Felix van Gemen. Hij is één van de oprichters van de NHEC (Noord Hollandse Energie Coöperatie). Hij zal verslag doen van de stand van zaken in Noord-Holland.
Kortom: wil jij ook betaalbare, eigen en duurzame energie, kom dan naar het Energiecafé op 7 maart vanaf 21 uur.
Maandelijks Energiecafé
Noteer ook alvast de andere data in de agenda. Iedere maand organiseert Energie Dongen dit energiecafé in de Cammeleur. Dus behalve op 7 maart ook op woensdag 4 april, 2 mei en 6 juni, aanvang is telkens om 21.00 uur. Het tijdstip van 21.00 uur is overigens gekozen omdat voorafgaand aan het Energiecafé de werkgroepen van Energie Dongen bijeenkomen voor de lopende werkzaamheden. Wilt u actief meedoen en denken binnen Energie Dongen dan kunt u zich aanmelden via de website.
Kijk voor meer informatie over Energie Dongen op: www.energiedongen.nl
loading

Loading articles...

Loading