Brandweer 's Gravenmoer opgeroepen voor hooibalen in brand Waspikse Weg

28 jun , 00:02112
hooibalen
FPMB Martijn v Bijnen
Zaterdagavond rond tien voor negen moest de brandweer van ‘s Gravenmoer in actie komen op de Waspikse Weg.
Door onbekende oorzaak hadden meerdere hooibalen vlam gevat. De brandweer was snel ter plaatse en had het vuur snel onder controle. De brandweer is wel enige tijd bezig geweest met blussen en uit elkaar trekken van de hooibalen.
Foto's: FPMB Martijn v Bijnen
loading

Loading articles...

Loading