Seizoensstart ONI ruw verstoord door ongewenste gasten

14 aug 2011, 23:23Sport
ipcon3
's Gravenmoer, 14 augustus 2011 - De voorbereiding bij ONI was de afgelopen weken prima verlopen, de trainingsopkomst was prima, de randvoorwaarden waren allemaal geschapen, niets kon de eerste oeffenwedstrijd meer dwarsbomen was de gedachten. Toch dachten een aantal ongewenste gasten hier anders over en vonden het nodig om het clubhuis van ONI een bezoek tebrengen en ONI zodoende met een flinke schade post op tezadelen. Het dievengilde had zich een weg gebaand tot in de kantine en heeft hierbij grof geweld moeten gebruiken met als gevolg dat menig hang en sluitwerk moet worden vervangen.De start van wat een leuke dag had moeten worden werd op deze manier vreselijk verstoord en bezorgde de kantine medewerkers en bestuursleden handen vol extra werk.De vriendschappelijke wedstrijd tegen DussenseBoys werd dan ook overschaduwd door dit voorval, maar werd desondanks toch gespeeld. Met een piepjonge ploeg trad ONI aan tegen een ervaringsvol DussenseBoys. Al in de eerste de beste aanval na amper 20 sec had de teller op één moeten staan, ware het niet dat goodold John Mouthaan het vizier waarschijnlijk door de regen niet op scherp had staan, een vlotte aanval via nieuwkomer Arjan v Eersel werd door John net naast de verkeerde kant van de paal geplaatst. Na 5min spelen kwam er weer een grote kans voor ONI, maar opnieuw kon men de trekker niet overhalen. Na deze flitsende start was het Dussen dat het heft overnam en liet zien dat men niets voorniets naar s'Gravenmoer was gekomen. Na een onoplettendheid in de ONI verdediging was het dan ook meteen raak voor Dussen, 0-1 na 25min. ONI rechte de rug, probeerde de schade direct te herstellen, maar verloor daarbij soms de rust uit het oog. Dussen wist nog voor rust op 0-2 tekomen, een schitterend afstandsschot verdween over doelman Jeroen vd Hoven in de linkerbovenhoek.Enigzins verbouwereerd bereikt ONI met een 0-2 achterstand de rust, hierin werden opnieuw duidelijke afspraken gemaakt en herhaald en werden enkele wissels toegepast.Na de rust deed ONI precies wat van verwacht werd, en het resultaat kwam er dan ook. De duimschroef werd aangedraait en ONI kwam direct na rust op 1-2 door toedoen van Tom Hensen. Het spel golfde hierna heen en weer, waarbij ONI de meest voetballende ploeg was geworden. Met de jeugdige toekomst Lucas Dekkers op het doel bij ONI werden geen grote kansen meer weggeven en kon men met twinkelende ogen aanschouwen hoe nieuwkomer Arjan v Eersel die een schare supporters langs de zijlijn had staan, tot 2 maal toe het net achter de doelman van Dussen wist te vinden, waarvan er één met het hoofd werd gemaakt uit een corner. Ondertussen was Jurjen Wijbinga op verzoek van de overigens goed leidende scheidsrechter vd Pluim gewisseld na een te enthousiaste glijpartij, het veld was door de regen toch wel erg glad geworden, waarbij hij wel heel erg doorgleed na een onschuldige sliding en daarbij de benen van een Dussen speler meenam. De wedstrijd die voor rust Dussen als winnaar zag werd zodoende toch nog omgedraait in s'Gravenmoers voordeel. Een nuttige oeffenwedstrijd werd alsnog positief afgesloten na een rampzalige voorbereiding en een mindere eerste 45min. De jonkies; Glenn vd Bos, Aaron vd Bos, Tim Antheunisse, Kevin Faes en Lucas Dekkers mochten zo hun eerste overwinning bijschrijven met het grote ONI.DE DERBY ONI - OLYMPIA staat nu voor a.s zaterdagmiddag op het programma, hierin zal voor beide ploegen duidelijk worden hoe men er voorstaat met het oog op de naderende competitie start. ONI zal door de vele vakantie vierders nog niet op oorlogssterke kunnen aantreden, maar men heeft wel de jonge garde klaarstaan die staan te trappelen om de wei weer in te kunnen en zich te bewijzen, natuurlijk geholpen door de ervaren en ervaringsrijke oudere garde. Zoals men zich afgelopen zaterdag heeft gemanifesteerd, zo kan men zeggen dat het met de toekomst van ONI wel goed zit. Heel 's GRAVENMOER ziet uit naar de komst van zuster vereniging Olympia en hoopt op een sportieve en echte langverwachte DORPSDERBY. De wedstrijd zal onderleiding staan van de Dhr Klerks uit Waalwijk.Aanvang van de wedstrijd is 15.00
's Gravenmoer, 14 augustus 2011 - De voorbereiding bij ONI was de afgelopen weken prima verlopen, de trainingsopkomst was prima, de randvoorwaarden waren allemaal geschapen, niets kon de eerste oeffenwedstrijd meer dwarsbomen was de gedachten. Toch dachten een aantal ongewenste gasten hier anders over en vonden het nodig om het clubhuis van ONI een bezoek tebrengen en ONI zodoende met een flinke schade post op tezadelen. Het dievengilde had zich een weg gebaand tot in de kantine en heeft hierbij grof geweld moeten gebruiken met als gevolg dat menig hang en sluitwerk moet worden vervangen.De start van wat een leuke dag had moeten worden werd op deze manier vreselijk verstoord en bezorgde de kantine medewerkers en bestuursleden handen vol extra werk.
De vriendschappelijke wedstrijd tegen DussenseBoys werd dan ook overschaduwd door dit voorval, maar werd desondanks toch gespeeld. Met een piepjonge ploeg trad ONI aan tegen een ervaringsvol DussenseBoys. Al in de eerste de beste aanval na amper 20 sec had de teller op één moeten staan, ware het niet dat goodold John Mouthaan het vizier waarschijnlijk door de regen niet op scherp had staan, een vlotte aanval via nieuwkomer Arjan v Eersel werd door John net naast de verkeerde kant van de paal geplaatst. Na 5min spelen kwam er weer een grote kans voor ONI, maar opnieuw kon men de trekker niet overhalen. Na deze flitsende start was het Dussen dat het heft overnam en liet zien dat men niets voorniets naar s'Gravenmoer was gekomen. Na een onoplettendheid in de ONI verdediging was het dan ook meteen raak voor Dussen, 0-1 na 25min. ONI rechte de rug, probeerde de schade direct te herstellen, maar verloor daarbij soms de rust uit het oog. Dussen wist nog voor rust op 0-2 tekomen, een schitterend afstandsschot verdween over doelman Jeroen vd Hoven in de linkerbovenhoek.
Enigzins verbouwereerd bereikt ONI met een 0-2 achterstand de rust, hierin werden opnieuw duidelijke afspraken gemaakt en herhaald en werden enkele wissels toegepast.
Na de rust deed ONI precies wat van verwacht werd, en het resultaat kwam er dan ook. De duimschroef werd aangedraait en ONI kwam direct na rust op 1-2 door toedoen van Tom Hensen. Het spel golfde hierna heen en weer, waarbij ONI de meest voetballende ploeg was geworden. Met de jeugdige toekomst Lucas Dekkers op het doel bij ONI werden geen grote kansen meer weggeven en kon men met twinkelende ogen aanschouwen hoe nieuwkomer Arjan v Eersel die een schare supporters langs de zijlijn had staan, tot 2 maal toe het net achter de doelman van Dussen wist te vinden, waarvan er één met het hoofd werd gemaakt uit een corner. Ondertussen was Jurjen Wijbinga op verzoek van de overigens goed leidende scheidsrechter vd Pluim gewisseld na een te enthousiaste glijpartij, het veld was door de regen toch wel erg glad geworden, waarbij hij wel heel erg doorgleed na een onschuldige sliding en daarbij de benen van een Dussen speler meenam. De wedstrijd die voor rust Dussen als winnaar zag werd zodoende toch nog omgedraait in s'Gravenmoers voordeel. Een nuttige oeffenwedstrijd werd alsnog positief afgesloten na een rampzalige voorbereiding en een mindere eerste 45min. De jonkies; Glenn vd Bos, Aaron vd Bos, Tim Antheunisse, Kevin Faes en Lucas Dekkers mochten zo hun eerste overwinning bijschrijven met het grote ONI.
DE DERBY ONI - OLYMPIA staat nu voor a.s zaterdagmiddag op het programma, hierin zal voor beide ploegen duidelijk worden hoe men er voorstaat met het oog op de naderende competitie start. ONI zal door de vele vakantie vierders nog niet op oorlogssterke kunnen aantreden, maar men heeft wel de jonge garde klaarstaan die staan te trappelen om de wei weer in te kunnen en zich te bewijzen, natuurlijk geholpen door de ervaren en ervaringsrijke oudere garde. Zoals men zich afgelopen zaterdag heeft gemanifesteerd, zo kan men zeggen dat het met de toekomst van ONI wel goed zit. Heel 's GRAVENMOER ziet uit naar de komst van zuster vereniging Olympia en hoopt op een sportieve en echte langverwachte DORPSDERBY. De wedstrijd zal onderleiding staan van de Dhr Klerks uit Waalwijk.
Aanvang van de wedstrijd is 15.00

PROGRAMMA ONI
Donderdag 18 AUG
20.00 ONI 2 - GIESSEN
BEKER PROGRAMMA ONI
ZATERDAG 20 AUG
15.00 ONI 1 - OLYMPIA
13.00/14.30 OVV - ONI 2
14.30 ONI 3 - GIESSEN vrsch
...... SSC - ONI 4
DINSDAG 23 AUG
18.45 DSE zon 1 - ONI 1
loading

Loading articles...

Loading