Bas Timmermans wint 27e marathon

16 aug 2011, 1:26Nieuws
ogqgjx750rnefbmy9pv473tdo 80356
Ook dit jaar was er sprake van een bijzonder spannend slot van de spelletjesmarathon die gehouden werd in sportcafé 't Vaartje. De marathon werd opnieuw georganiseerd door spelletjesvereniging The Gamblers. Aan de marathon deden dit jaar weer veel spelletjesliefhebbers mee. Bas Timmermans, Perry Boudewijns en Ilse Verbunt stonden er aan het begin van de avond het beste voor. Bas had een gat geslagen van vier punten. Doordat Bas Timmermans samen met Jan Verbunt en Wilma Kemmeren de hoogste score neerzette bleef hij lijstaanvoerder. Hij werd hiermee de glorieuze kampioen van de spelletjesmarathonvan 2011. Door de goede score van Wilma steeg zij nog naar een prachtige tweede plaats. Perry Boudewijns moest samen met zijn partner Ilse Verbunt de strijd aangaan voor de derde plaats. Ilse Verbunt won het schuifjesspel en werd hiermee derde. Het is voor Bas de eerste titel. De kampioen van vorige jaar, Patty v.d. Wiel kon door persoonlijke omstandigheden deze keer niet de gehele week aan de marathon meedoen. Hierdoor kon ze haar titel niet verdedigen. In de 27 keer dat de marathon georganiseerd is, zijn er liefst 20 verschillende winnaars. De weekpoedelprijs ging naar Nel van Strien. In haar slotwoord dankte Wilma Kemmeren, Ton en Hanny Kemmeren voor hun gastvrijheid. Het bestuur kreeg een attentie van de deelnemers voor de inzet voor de spelletjesvereniging. Daarna bleef het zeer gezellig tot in de kleine uurtjes.
Ook dit jaar was er sprake van een bijzonder spannend slot van de spelletjesmarathon die gehouden werd in sportcafé 't Vaartje. De marathon werd opnieuw georganiseerd door spelletjesvereniging The Gamblers. Aan de marathon deden dit jaar weer veel spelletjesliefhebbers mee. Bas Timmermans, Perry Boudewijns en Ilse Verbunt stonden er aan het begin van de avond het beste voor. Bas had een gat geslagen van vier punten. Doordat Bas Timmermans samen met Jan Verbunt en Wilma Kemmeren de hoogste score neerzette bleef hij lijstaanvoerder. Hij werd hiermee de glorieuze kampioen van de spelletjesmarathonvan 2011. Door de goede score van Wilma steeg zij nog naar een prachtige tweede plaats. Perry Boudewijns moest samen met zijn partner Ilse Verbunt de strijd aangaan voor de derde plaats. Ilse Verbunt won het schuifjesspel en werd hiermee derde. Het is voor Bas de eerste titel. De kampioen van vorige jaar, Patty v.d. Wiel kon door persoonlijke omstandigheden deze keer niet de gehele week aan de marathon meedoen. Hierdoor kon ze haar titel niet verdedigen. In de 27 keer dat de marathon georganiseerd is, zijn er liefst 20 verschillende winnaars. De weekpoedelprijs ging naar Nel van Strien. In haar slotwoord dankte Wilma Kemmeren, Ton en Hanny Kemmeren voor hun gastvrijheid. Het bestuur kreeg een attentie van de deelnemers voor de inzet voor de spelletjesvereniging. Daarna bleef het zeer gezellig tot in de kleine uurtjes.

Einduitslag eerste 10 marathondeelnemers:

1. Bas Timmermans 58
2. Wilma Kemmeren 53
3. Ilse Verbunt 52
4. Perry Boudewijns 52
5. Erwin van Riel 51
Goof Verbunt 51
7. Jody Kemmeren 50
8. Lia de Bresser 48
9. Jan Verbunt 47
Frans Kemmeren 47
loading

Loading articles...

Loading