Afval in brand Hoge Ham

18 aug 2011, 21:19Nieuws
tcha9ctt93sowxa9l09c8snva 80574
Dongen, 18 augustus 2011 - Vanmiddag even na vijven ontving de brandweer een melding betreffende afval wat aan het branden was. De brandweer was snel ter plaatse en had het vuur snel onder controle.
Dongen, 18 augustus 2011 - Vanmiddag even na vijven ontving de brandweer een melding betreffende afval wat aan het branden was. De brandweer was snel ter plaatse en had het vuur snel onder controle.
foto's: Joes van Wanrooij Fotografie©
loading

Loading articles...

Loading